loading...
هواداران کریس رونالدو
محمد امین بازدید : 1 پنجشنبه 14 فروردین 1393 نظرات (1)

سلام دوستان مطمئنم من را میشناسید من محمد امین هستم ملقب به=tired of tireds من در این جا نبودم تازه اومدم ولی در سایت های بزرگی 6 ساله نویسنده ام و از این راه پول به دست می آورم بعد از به دست آوردن تجربه تصمیم گرفتم یک سایت بزنم حالا هم نویسنده میخواهم اگر خواستید عضو شوید و ان جایی که من نویسنه هستم باید روزی 6 تا پست بزاریم وگرنه حذف می شویم حالا شما باید روزی 3 پست بگذارید منم کمکتون میکنم تا نویسنده خوبی شوید.تا وقتی نویسنده نداشته باشم پست نمی گذارم پس فکر نکنید نویسنده خوبی نیستم.

یـــــــــــــــــا حــــــــــــــــــــــــــــق

ارسال نظر برای این مطلب
این نظر توسط نيوکامنت در تاریخ 1393/01/14 و 13:58 دقیقه ارسال شده است

درود بر شما!

ارسال کامنت تبليغاتي انبوه به وبلاگ هاي :

بلاگفا ، ميهن بلاگ ، بلاگ اسکاي ، لوکس بلاگ و ...

بصورت کاملا اتوماتيک

پوشش 27 سرويس وبلاگ دهي

50 درصد تخفيف فقط تا 15 فروردين 1393

عجله کنيد!

www.newcom1.tk
-------------------....


کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 5
  • کل نظرات : 2
  • افراد آنلاین : 2
  • تعداد اعضا : 1
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 2
  • بازدید امروز : 13
  • باردید دیروز : 0
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 13
  • بازدید ماه : 13
  • بازدید سال : 24
  • بازدید کلی : 93